Sjukt seg..

2008-12-15 @ 08:01:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jaha.. ok.. då e de måndag..fy fan..

Jag har varit upp hela jävla natten.. helt sjukt att jag inte kan sova om nätterna så jag satt o glodde på poker o skit.. så nu e ja sjukt seg.. men jag kan inte gå och lägga mig för då sover jag hela dagen och kan inte sova inatt igen.. så jag ska fanimej vara uppe hela dagen och hålla mig sysselsatt med att städa och sånt tråkigt.. men huvudsaken är att jag inte somnar.. MÅSTE.. fattadet nu Angie, du MÅSTE *eehh.. ett försök att peppa sig själv?* vara vaken tills det är sovdags ikväll... ialf.. trött.. o så mår ja illa me... har säker käkat nått jävla skit.. eller så e de allt jävla kaffe hahaha men hur underbart är det inte med lukten av nykokt kaffe i hela lägenheten och så den där varma härliga muggen i handen och halvbrännande vätskan i munnen.. så tar man med muggen ut på balkongen och drar en röka samtidigt.. det är mumma det.. nästan kärlek =D får nästan ta o gå o koka nytt kaffe =P

aja ja kommer säkert skriva en gång till idag.. om jag minns.. och orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback