Slarvig..

2008-12-14 @ 04:20:43 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Hmm nu har jag slarvat med att skriva här på ett tag.. inte braa...
Det har ju hänt lite saker som är värda att berätta=)

Den 6 December så blev min älskade kusin Therese och hennes kille Björn föräldrar till en ubersöt liten pojke som heter Adam! Jättegrattis till er båda! <3 Och Grattis till Therese som fyllde 25år samma dag som lilla Adam föddes! Kunde det bli bättre? =)

Den 13 December (igår) fyllde min bror 16 år.. Grattis!!

Det är snart jullov vilket är jävligt skönt.. ska bli så skönt och slippa tänka på massa uppgifter i några veckor.. Specialarbetet är inlämnat och kvar har jag en jävla komplettering som måste in så fort som möjligt.. har varit lite lat när det gäller den eftersom att jag haft mycket att skriva på specialarbetet.. men det va ganska kul och intressant att skriva.. jag skrev om Dyslexi.. kompletteringen har varit problematisk att få i ordning på eftersom at tjag inte fick tag i boken som man skulle ha.. men nu så ha rja hittat en som jag fått köpa den av så jag får väl den på tisdag eller nått.. så det blir nog bra.. min lärare e väl sur som vanligt men det får hon faktiskt ta den här gången.. inget jag kan göra åt att böckerna e svåra att få tag på ibland..

Mina jävla sovproblem går ju inte över heller.. helt sjukt.. jag kan känna mig skittrött vid typ 23, 24 så går man och lägger sig.. men inte faan kan man sova inte.. får ligga dr och snurra i flera timmar.. nu e klockan 17 minuter över 4 och jag kan fortfarande inte sova.. helt jävla sjukt.. vet inte vad ja ska göra för att få till sovandet.. kanske skulel ta o vara upp till ikväll i stället så kanske ja kan sova då.. hmm . aja får se hur ja gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback