ANSTÄLLD!

2009-04-21 @ 21:04:26 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Weeii Jag blev anställd hos lärarförmedlarna va där och skrev anställningspapper idag!
Bara att invänta rigningar från förskolor nu sen jävla e ja ute och jobbar igen.. fatta hur skööönt det känns!
Jag har fan längtat som fan till att få komma ut och jobba och testa mina färdigheter.. eller vad man säger.. jag menar det är ju en sak att läsa i boken och skriva uppgifter om saker och ting.. och en helt annan sak att stå där på förskolan och så.. åh de ska bli så jävla skoj..!! Lönen e ju jävla skön oxå tycker jag.. och så när ja har mitt examensbevis att visa upp kommer dom att höja lönen lite till =D enligt dom där på företaget så ska dom göra allt för att ja ska få komma ut så mycket som möjligt och jobba!! hoppas att dom håller det oxå för ja vill fan jobba jobba JOBBAAAAAA.. ska fan jobba röven av mig haha

En seg sak med dagen är att ja e helt ensam hemma.. Alexander min älskling han är i kosta boda på kurs.. så ska sova helt ensam inatt.. ja har fan inte sovigt ensam sen ja bodde hemma hos pappa och det va ju fasen förra året.. läskigt..=S nu tänker ni som läser det här.. "Men fy fan du är 22 år väx upp och sov för faan" men ja tycker ändå det är läskigt.. skiter i vad ni tycker haha jag vill ha min älskling brevve mig då e ja trygg och varm ^_^ ofta lillfisen räcker lixom.. gräver en sväng på täcket sen e ju han slocknad...

Nee fan nu ser jag att desperate houswhifes har börjat måpste se de nu.. 
 

Kommentarer
Postat av: Thereisia

Hur mkt får du i lön?

2009-04-22 @ 09:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback