Seg är jag

2009-08-10 @ 15:20:44 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

som bara den, vet inte vad jag ska hitta på..? men det är ialf skönt att man inte ser byggdamm vart man än vänder sig längre! jag tror faktiskt att jag fick bort resten nu när jag städade igår.. hoppas verkligen inte att det dyker upp nått mer nu! Men det är kanske att hoppas på för mycket?? återstår att se!

Alexander har beredskap så jag är ensam hemma från 14:00 till någon gång efter 22:00.. men vet aldrig när han kommer hem från det där stället... igår vart det sent för han i alla fall.. så himla tråkigt under hans beredskapsveckor.. man väntar o väntar o så kommer han aldrig hem..:( Det va lite gulligt igår när jag hade gått och laggt mig så fick Amore vara uppe i sängen och hålla mig sällskap.. då la han sig på Alles kudde och låg där och suckade och stånkade för han väntade ju oxå på att "pappa" skulle komma hem haha han e för söt den lilla skiten! Jeppe han lägger sig bara under sänger och ligger där och grymtar som en gris så fort han hör något utanför.. haha

Fan så störande vete fasiken vad grannen håller på me.. han har hållt på o surra med sin jävla borr i två timmar nu.. tröttnar han aldrig eller? Frågan är om han ens kan borra för han borrar typ  5 sekunde i taget.. jäkla dåre.. fan borra ordentligt ist så han blir färdig nån gång.. orka höra de där jävla surret hela dagen...

Frågan är oxå vad man ska hitta på och äta idag..? laga mat till sig själv är ju så himla tråkigt.. men de får väl bli nått skit som finns i frysen eller nått.. får väl ställa mig där o grava o se vad som finns...

Bebislängtan har jag fått igen oxå.. men jag tror det är för att jag sitter och läser massa bloggar om folk som precis har fått barn eller ska ha barn om några månader..   Men va fasen.. inte har jag tid med barn nu? eller tid har jag väl men hur kul e de o skaffa när jag är arbetslös och inte har ett öre? Alle kan ju inte betala allt lixom..  jag får hålla mig till min plan ist hehe den går ut på att jag först och främst ska få ett jobb så jag kan jobba och spara undan pengar ett tag så man har en budget till bebisen.. ja alltså vi får ju spara tillsammans Alle och Jag.. sen vill ju vi igentligen ha hus innan men det är väl lite väl o ta i lixom.. ^_^ största planen är ialf att ha en budget.. men ja man vet ju aldrig.. allt kan ju ändras på några få ögonblick.. men PLANEN är ialf så =P

sorry föresten att ja inte har skrivigt på länge men jag har helt enkelt inte haft lusst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback