skojjigt skit!

2009-08-21 @ 19:53:35 | Publicerat i: Roligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Lovar du att vara ärlig? Ja
Smeknamn: Knola (Av Therese), Pluttan (Av Alle) , Stenen (Av Pappa.. det kommer från ögonstenen som han kallade mig när jag var liten)
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Åh, det beror på vad jag sörjer.. har många deppolåtar!
Beroende av: Närhet
Vem behöver du mest just nu? Min älskade Alexander!


Vad tror folk om dig?
Att jag är en blåst blondin.. typ =P
Stämmer det? haha jaa i vissa fall =P
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, min mun och mina ögon... =S
Hur imponerar man på dig? tja det beror ju på.. svårt att säga..
Var bor du? Västerhaninge

Trivs du där? Jadå!

Vad har du för mobil operatör?
Tre
Är du allergisk mot något? Ja katter och exotiska frukter
Har du haft sex idag? Nej har ju jobbat hela dagen..
Nästa mål i ditt liv: Köpa ett hus ihop med min älskling


Vem ringde du senast?
Thereisia! =D
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Uh det va mycket vi blarrade om =P

När mår du bra? När jag trivs och är glad
Hur känner du dig nu? Prima! men lite trött..
Vad tycker du om fötter? Ja dom kan ju va lite äckliga.. men har nog inte laggt så himla stor tanke på just fötter..

Vad saknar du? Thereisia.. vi ses alldeles för sällan =/

Favoritdryck på morgonen:
KAFFE (det svarta giftet) och vatten

Rakar du benen: Klart som fan.. ofta man går omkring me lurver.. uscha!
När brukar du oftast gå och lägga dig: på kvällen =P
Är du blyg? njah kan vara lite ibland!

Sysslar du med någon idrott: nej inte ännu.. men har väl tänkt sätta igång med något nu i höst..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej..

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Ha sex med en tjej för att få känna hur det känns som kille..
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det tycker jag!

Vad är det finaste du fått? Det vet jag faktiskt inte!
Du samlar på: Inget..  

Gröna eller röda äppeln:
Röda
Vad ska du göra ikväll? Slappa o mysa i soffan med Alle<3

Är det okey att gråta? Ja absolut det måste man ibland..
När grät du senast? minns inte.. va ett tag sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa min bil ja vill ha =P
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.. varför ska man ha det?

Vill du gifta dig? Kanske..
Vill du ha barn? Självklart!! 3 stycken =P

Är du bra på att laga mat? beror på hur mycket tid jag orkar lägga på det..
Gillar du att dansa? njaahh...
Hur vig är du? rätt så
Favoritglass: Piggelin och calippo annanas


Tror du på ett liv efter döden?
Ja, det gör jag.. men är ändå kluven i den frågan..

Tycker du om sushi? om jag får pilla väck riset.. fisken e ju god.. men den där jävla risgojjan.. så nej inte sushi..
Har du tandläkarskräck? Nej.. men det är väl lite obehagligt när dom håller på o gräver runt men rädd e jag inte..
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll.. så jävla trött och på dåligt humör på morgonen...
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ohja! många många gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback