Dagens

2009-12-06 @ 23:01:33 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagens mående: Pigg och energisk
Dagens humör: Det är bara bra! fast lättirriterad på olika saker som ska jävlas hela tiden..
Dagens borde: Inget faktiskt! har gjort allt som jag borde idag.. för en gångs skull!
Dagens vill ha i allmänhet: Jag skulle vilja ha en helögdag till.. känns inte direkt som det har varit två dagar eftersom at tjag jobbade igår..
Dagens materiella vill ha: Jag vill ha en bebis.. har verkligen fått det där med bebisar på hjärnan.. vet inte varför redigt men så är det.. kanske för att jag längtar efter det så mkt??
Dagens beroende: Blåbärsoppa..
Dagens längtan: Tills att få vara ledig i nästan 2 veckor från jobbet.. ska bli så skönt att få vara ledig och bara vila upp sig=)
Dagens klädsel: Skruttiga mjukisar och ett linne.. 
Dagens smink: A1nsiktskräm..
Dagens frisyr: Uppsatt så att det inte skulle va i vägen när ja städade..=)
Dagens låt: Watching Over Me med Thousand Foot Krutch SÅ JÄVLA BRAAA!!
Dagens saknad: Thereisia! skulel vi vart hos henne idag på hennes födelsedag:( Förlåt gumman!
Dagens dummaste: Att jag slog i tån i damsugaren och sen trampade snett i trappen så jag vred till ryggen..=(
Dagens misslyckande: Sätta ihop en sak som jag plockade isär för att se hur den va uppbyggd hahahaha
Dagens köp: Beställde framkallning på foton..
Dagens godis: Några dillchips slank visst ner i morse hehe
Dagens mat: Cabonara.. *om det nu stavas så*
Dagens tidning: Mitt i Haninge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback