Jag ser...

2009-12-12 @ 18:19:43 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

det snöar jag ser det snöar och se så roligt hurra!

Eller ja.. roligt är det väll inte kanske men det blir ju så mysigt när det snöar tycker jag.. och nu lägger sig snön på marken oxå så hoppas den ligger kvar ett tag så det inte blir massa slask o blask på en gång! för det har ju snöat ganska mycket.. ett par centimeter e det nog ialf! ska ta en bild imon.. om snön ligger kvar vill säga, för dom bilderna jag tog nu ikväll blev inte alls bra för att dom där jävla gatulysena är överallt så det ser helt gult ut på marken.. det ska ju vara vitt annars får det va me bilder haha=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ställ gärna en fråga i min frågestund

2009-12-13 @ 15:04:16
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback