Ryggjävel!

2009-12-08 @ 20:26:27 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jaha nu har man sådär jävulskt ont i ryggen igen.. började igår när jag vred till den så inihelsike.. skulle ut me hundarna och höll på att trampa på Amore för att han inte gick som han skulle i trappan.. så skulle jag finta det och vred till ryggen som fasen.. men det kändes bättre i morse så jag åkte ju så klart iväg till jobbet.. men när jag gick av bussen vid tågstationen så kände jag att det blivigt värre men jag tog mig ialf hela vägen till jobbet stel som en pinne och kunde inte vrida ryggen minsa cm utan att det gjorde satans ont.. när jag kom upp på min avdelning så va första frågan "du har ont i ryggen va?" så ja det syntes tydligen hur ont jag hade.. jag stod ut till 14.. då ringde jag till Alexander och bad honom komma och hämta mig för jag kunde ju inte göra nånting med barnen.. jag satt ju bara och koncentrerade mig på att sitta så stilla och rakt som möjligt.. sen när jag kom hem blev det soffan.. nu är det lite bättre igen antagligen för att Alexander smörjde in min rygg med Zoon.. hoppas det är bra imon men jag hoppas inte på för mkt.. får känna efter imon bitti hur det känns och är det fortfarande dåligt så ska jag ringa en läkare och be att få komma dit så dom får kolla hur det ligger till igentligen... det går ju inte att ha såhär ont heller! Faaan jag skulle ju inte vara hemma nått mer innan jul hade jag ju bestämt o så händer detta.. jag blir så jävla trött på allt ibland.. ryggjävel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback