snö snö

2009-12-14 @ 17:47:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 3 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

massor av snö! ja det är det verkligen.. eller ah det beror ju på vad man kallar mycket snö iofs. men det säkert minst 3-4 cm tjockt lager som ligger här nu.. mysfaktor 10 (så länge man är innomhus och slipper bli kall)^_^ Jobbat har jag gjort idag vilket var skönt att göra efter att ha suttit här hemma o ugglat me min rygg.. men jag har fortfarande känningar av att ryggen inte är helt ok ännu.. men det är ju inte så himla farligt jag kan ju jobba med det!

Nu ikväll är jag ensam hemma eftersom att Alle fortfarande har beredskap.. så det jag ska göra ikväll är att glo på tv och sysselsätta mig med ett brodderi så att jag håller mig vaken ialf till 22.. är så jäkla trött för jag somnade inte förens typ 2,30(det var vad klockan var när jag tittade på den sista gången) och så gick jag upp vid 5,30 så jag har inte fått mycket sömn inte.. satt och kollade på en film igårkväll och sen tittade jag på supernatural.. efter det kollade jag på klockan och blev helt paff.. klockan var typ 00,30 och så skulle jag ju göra mig i ordning och sen låg jag bara och snurrade och snurrade.. var orolig för att jag skulle stänga av klockan i sömnen och komma försent till jobbet.. så kunde ja inte sova för de.. och sen när jag kollade på klockan och såg att den var 2,00 så lång jag och tänkte på hur lite jag skulle få sova och hur trött jag skulle vara på jobbet.. jävla skit att tänka en massa när man ska sova.. helt värdelöst är det! men ahh jag kom upp i tid i morse ialf och inte har jag varit direkt trött på jobbet heller.. jag har varit som vanligt.. glad, sprallig och påhittig precis som barnen hahahaha=)

Kommentarer
Postat av: Thereisia

Hahaha jag är likadan när jag ska upp kl 5 och jobba. Har du drababts av sömnproblem nu igen? Kanske borde sluta med kaffe och coca cola ;)

2009-12-14 @ 19:39:18
Postat av: Angie till Thereisia

nejnej det va bara för att jag oroade mig.. kaffe e ju livets dryck;) och coca cola dricker jag knappt längre faktiskt.. det är ersatt med kolsyrat vatten:P

2009-12-14 @ 21:02:57
Postat av: Thereisia

bara det är köpe-vatten annars fräser du sönder tänderna!

2009-12-15 @ 18:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback