Söndagen

2009-12-06 @ 22:42:31 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har vi varit så jävla duktiga här hemma tycker jag! Alexander åkte iväg för att storhandla medans jag städade hela lägenheten.. det tog fan lång tid för jag började pyssla med sånna saker som man innan tänkt "äh det där kan jag ta sen" och det har typ stått i ett halvår så va tvungen att ta tag i det nu.. Alltså det va ju inget äckligt som typ stått o mögglat eller nått utan det va bara lite olika papper och sladdar och sånt som jag fixade i ordning på^_^
När Alle kom hem så fixade han i ordning allt han hade handlat och frös in det som skulle frysas in.. samtidig befann jag mig lite överallt med snabeldraken.. fy fan jag hatar verkligen att dammsuga.. det fastnar skit i slangen.. munstycket kommer inte åt och så får jag så klart ont i rygghelvetet oxå.. och det som oxå hör till när man damsugar är att hundarna springer omkring som skållade råttor för att undvika det hemska monstret som dom tror ska käka upp dom, om dom inte aktar sig haha.. sen va det dags att tvätta idag med.. så vid 17,00 fräste vi ner till tvättis o slängde i lite maskiner tvätt.. fortsatte sen att dammsuga för att jag kom på att jag inte hade gjort det i soffan.. vilket behövs eftersom att hundarna våra ligger där om dagarna.. och kvällarna med för den delen.. men ahh.. medans jag gjorde det så lagade Alle mat.. cabonara fick det bli idag det va mumma det! sen fortsatte vi ju springa upp o ner till den där jävla tvättstugan tills det va klart och nu sitter jag här.. trött.. ont i ryggen, röksugen och jävligt nöjd över hur duktiga vi har varit idag=D

nu blir det röka och prata med Thesse.. va ett tag sen vi snackade nu faktiskt så ska bli kul=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback