vilket skit!!

2009-12-10 @ 20:57:28 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

ja jag skulel ju ringa vårdcentralen idag och få en tid för att kolla upp ryggen.. då ringde jag vid 8,15 i morse.. och fick höra i telesvaret att dom skulle ringa mig vid 9.00.. dom ringde oich jag frågade om tid.. "neej dom är slut du får ringa tidigare" men för helvete jag ringde en kvart efter att dom öppnat.. va e de för skit?? jävla dåligt tycker jag.. jävla skitsystem.. nu ger ja fan i det där och testar med voltarens värmeplåster ist får vi se om det blir nått bättre.. dom där jävla går ju inte ringa till.. usch nu e ja upprörd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback