Nu blire mycket!

2009-02-13 @ 15:51:48 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

ja nu har ja ju slarvat igen.. men va fasen ja har inte haft nått vettigt att skriva så.. men nu så.

Åkte till skåne i tisdags, fick träffa Therese och Björn och lilla Adam han e så söt den lilla fisen hehe
skulle sova hos dem eftersom att Onsdagens aktivitet var att skriva tenta.. vilken inte va så jävla lockande men visst jag va ju tvungen.. tror att jag får göra om den jävla tentan.. är helt inställd på det.. så vi får väl se vad resultatet blev..=/ Efter tentan så hade jag möte med min lärare så vi bestämmde att ja ska göra klart de två sista kurserna nu på 10 veckor så får jag ta min examen på den lektionen vi ska ha den 5 maj =)bara att ligga i så ja blir färdig =D

Det va meningen att jag skulle ha träffat Thesse och Linnéa i Helsingborg efter jag vart i skolan men det blev inte så.. så det va synd hade sett fram emot det!

Men i stället så åkte jag hem till Therese och Björn.. och där skulle vi käka pizza med Anders, Tania, Daniel, Katta och Magnus.. Det va trevligt så roligt att träffa alla! fick oxå veta att Tania och Daniel ska ha bebis.. så mysigt.. blir fan avis jag vill oxå ha en bebis hehe.. alla där nere tjatar på mig nu att det är min tur^_^ Men det får nog vänta ett tag till..

I Torsdags vid 9,28 gick tåget hemmåt Sthlm.. så fick sitta där i tusen år o få ont i asslet.. men ja fick ju ialf komma hem till min Älskling så det va det ju värt hihi.. Så Träffadejag Bella oxå för första gången sen i sommras.. det va redigt skoj! vi käkade pizza hon, jag och Alle och så såg vi på en fransk film.. helt ok rulle faktiskt.. sen vart de så sent så Bella slaggade över på soffan..

Så i morse gick jag och Bella prommis me vovvarna och så.. sen va det dags för henne att åka till Ösmo för hon skulle börja jobba vid 14.. Men det var kul att träffa dig gumman! får vi göra oftare tycker jag!!

Just nu sitter jag och väntar på att mitt Hjärta ska komma hem till mig.. så får vi se vad vi hittar på för nånting=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback