2008

2009-01-07 @ 12:00:31 | Publicerat i: Roligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Sånt jag han med under förra året

[ X ] Jag har hittat ny musik jag gillar - Volbeat, o så massa annat skit som är så dåligt att de är bra =P
[ X ] Jag har fått nya kompisar
[ X ] Jag har varit i ett annat land än Sverige - Ah Danmark ^_^
[    ] Jag har hoppat från 10'an
[ X ] Jag har varit ledsen
[    ] Jag har velat dö
[ X ] Jag har varit glad
[ X ] Jag har blivit kär
[ X ] Jag har känt mig sviken
[ X ] Jag har blivigt dumpad
[ X ] Jag har dumpat någon
[ X ] Jag har känt som att ingen har sett mig
[    ] Jag har suttit vid datorn mer än jag brukar
[    ] Jag har rappat
[    ] Jag har skrivit en låt
[ X ] Jag har känt hat
[ X ] Jag har känt som om någon tagit mig för givet
[    ] Jag har varit i slagsmål
[ X ] Jag har varit "sjuk"
[ X ] Jag har varit sjuk
[ X ] Jag har dansat
[ X ] Jag har bråkat med mina föräldrar
[ X ] någon har sagt att jag är snygg
[ X ] Jag har bråkat med min älskling
[    ] Jag har strulat med en främling
[ X ] Jag har strulat med en av samma kön
[ X ] Jag har varit så uppjagad att jag gjort misstag
[ X ] Jag har gråtit för något som hänt i mitt liv
[    ] Jag har slagit någon
[ X ] Jag har kallat någon hora/slampa
[ X ] Jag har pissat utomhus
[ X ] Jag har däckat - Jaa hua så hemskt
[ X ] Jag har spytt
[    ] Jag har knarkat
[ X ] Jag har druckit alkohol
[ X ] Jag har sovit i motsatta könets säng
[ X ] Jag har hånglat med någon av motsatt kön
[    ] Jag har raggat på främlingar 
[ X ] Jag har rökt
[    ] Jag har rymt hemifrån
[ X ] Jag har bakat
[ X ] Jag har sovit utomhus - Ahh somna när ja solade =P
[    ] Jag har åkt bil med fyllon
[ X ] Jag har kört bil - Ja, flera olika.. Men den bästa va Pärlan =P Den äckligaste va en jävla Polo hua..
[ X ] Jag har varit/är kär
[ X ] Jag har saknat/saknar någon
[ X ] Jag har duschat med någon
[ X ] Jag har badat i havet
[ X ] Jag har solat utomhus
[    ] Jag har solat i solarium
[ X ] Jag har snackat i telefon mer än 2 timmar
[    ] Jag har fått blommor av någon från motsatta könet
[    ] Jag har gett någon blommor
[    ] Jag har sett en död människa
[ X ] Jag har varit på sjukhus
[    ] Tagit studenten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback