Helgen och Idag

2009-01-27 @ 01:55:10 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Lördag:
Jaa eftersomatt jag drack en hel del vin med Sandra på fredagkvällen så säger det sig välsjälv hur jag mådde när jag vaknade.. fy fan kändes som att huvudet va dubbel så stort och kroppen hängde inte redigt med.. så hade ja det där jävla fyllepirret kvar i fingertopparna.. *för er som inte upplevt det så känns det som sockerdricka i fingrarna* men det fick bli en cigg massa mjölk och en sväng ut me Amore och sen en låååång dusch sen va men människa igen vilket va jävligt skönt.. för sen ringde Alles arbetskamrat Liselotte och sa att vi kunde komma ut frammåt 18 snåret.. och så självklart när vi skulle åka iväg så va batteriet i bilfan urladdat så då fick Liselotte komma med startkablar o grejja.. fan vilket hallå.. Men ialf när vi väl kom hem till dem så käkade vi middag och drack lite vin och så *helt otroligt att ja pallade det* men det var en trevlig kväll.. Vi va fem stycken Det var Lisselotte och hennes Sambo Rickard och så Alle och Jag och en arbetskamrat till Alle och Lisa som heter Peter.. riktigt trevligt va det..

Söndag:
Mm vi började med en stor frukost.. eller ah dom andra började med det jag nöjde mig me en kopp Te och lite fil.. sen va vi på en jävligt hal promenad.. trodde ja skulle dratta på röven flera gånger men jag klarade mig=D sen lite senare så åkte vi hemmåt för ja va tvungen att plugga en massa... Men så när vi väl kom hem så ringde Thesse så vi snackade en del om våran "knut" vi haft nu på sistonne och så babblade vi om en massa annat.. men det kändes skönt at prata med henne igen.. det är nått som fattas när vi har våra knutar på vår relation.. iofs har det varit upp och ner ända sen vi lärde känna varandra som är för typ 8 år sen.. men ändå vi brukar alltid gå o sura en stund sen reder vi ut skiten igen.. och det är nog lika bra det.. för vissa saker som vi har kan man inte dela med någon annan.. sen att vi båda tycker att den andre e korkad o sånt ibland det får man väl ta ;)

Idag:
Det har bara varit en massa plugg hela dagen.. låg lite efter med en uppgift så har kämpat som en idiot hela dagen.. men nu ör jag i alla fall klar och det är inlämnat.. så får ja se imon om det är någon komplettering.. hoppas inte på det men man får väl  inte hoppas på för mycket..


Kommentarer
Postat av: Therése

Älskar dig gumman de vet du :D

2009-01-27 @ 02:00:26
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig tisdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg, den kanske kan pigga upp dig lite :)

2009-01-27 @ 02:06:30
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback