Länge sen..

2009-01-07 @ 11:25:44 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja nu e det ett tag sen som jag skrev här i bloggen.. men det är faktiskt Frojds fel.. ^_^ han skulle fixa en annan blogg till mig men han blir ju aldrig färdig så jag får väl fortsätta här och skriva ist..

Jag kan ju börja med att säga att Julen va bra.. vi va nere på öland på julafton hos Alles familj.. skitmysigt va det!
Sen på juldagen så va vi hemma hos mamma och käkade och lite sånt.. så det va trevligt de me... på kvällen så va Alle och jag och festade med Oscar och hans bror och hans tjej.. o så va vi på krogen sen.. det va skoj=P
Men det va lite synd att jag inte han träffa Therese och Björn och lilla Adam och så Thomas och Ulle och lilla Melle... inte heller han jag träffa denise som jag hade velat=(

Nyårsafton va vi här hemma i VH eftersomattAlle jobbade på dagen och skulle börja tidigt på morgonen efter.... så vi va bara hemma och tog det lugnt och så.. Amore vad jätteduktig och vart inte så jätterädd för smällarna.. Jeppe han va kvar på Öland med Mallan för det va lugnare där än här uppe med allt smällande.. men nu är han hemma igen=D

Det nya året har varti bra hittills.. inget direkt som har hänt och så.. förutom att skolan har satt igång igen.. så jag ska in till bibblan sen och fixa lite böcker så ja kan göra mina uppgifter..

Sitter och tittar på Cesar han som hjälper folk me hundar.. fan han borde komma hit och läxa opp jeppe tycker jag.. fattar inte hur ja ska få i ordning på honom.. får väl ta till mig lite tips och prova lite allt möjligt ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback