Lite uppdattering

2009-06-25 @ 15:46:16 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Midsommarafton va kul. först på dagen så va jag uppe i Borgholm med mamma, Jimmy och Valle.. träffade en kompis till mamma o så ganska trevligt va det.. men blev ju fort ganska segt.. sitta där på en stol o uggle..sen gick vi omkring lite på stan o så men pallade inte så ja bad Valle köra tillbaka mig till Tveta.. och tro det eller ej men de gjorde han^_^ 

När jag kom tillbaka till Tveta va det fullt liv.. alla hade så klart redan käkat o snapsat o grejjat.. så ja satte mig o käkade lite o fick i mig några snapsar jag me hihi.. men jag va så jävla otålig för jag väntade hela tiden på att min älskling skulle komma runt knuten.. o så rätt va det va så fräste han in där på grusvägen med Pärlan och äntligen fick jag krama och pussa på honom igen.. hade saknat honom så jävla mycket under den tiden vi va ifrån varandra! resten av kvällen va så klart helt underbar eftersom att jag fick vara med Alle <3 när allt började lugna ner sig så bröt jag helt pötsligt ut i gråt och kunde inte sluta.. det slog mig vad som igentligen hade hänt med mormor o så.. typiskt mig o börja böla när jag e onykter haha.. men Alle min underbara älskling kramade om mig och tröstade mig tills det blev bättre.. sen satte vi oss o snacka med Mallan och Lotta en stund o så.. det va hur som hellst en bra midsommarafton!

Den 20:de va det Alexanders och min 1årsdag fattar inte att allt har gått så himla fort.. men älskar honom mer o mer för varje dag! om det nu är möjligt att älska honom mer än jag redan gör hihi.. ialf så gjorde vi inte någon stor grej av det utan vi tog bilen och åkte runt lite på öland och tittade och bara mös av att vara med varandra.. Senare på kvällen så åkte Alle iväg till Borgholm för att umgås lite med Oscar och Chrille.. jag fick följa med om jag ville men ja hade ingen lust och så tyckte jag att Alle unde få umgås lite med dom själv utan att ha med mig som ett jävla bihang varje gång haha.. så jag stannade hemma och såg en film med Mallan ist=) Mallan fyllde även år den här dagen så innan vi åkte iväg o så så fikade vi med henne och alla som kom för att gratta henne!

Söndagen så packade vi Pärlan och åkte hemmåt igen.. Alle skulle ju jobba och så.. så resten av den här veckan som gått har jag inte gjort så himla mycket.. sökt massa jobb har ja ju iofs gjort.. o så idag har jag tvättat och städat lite i den här jävla baracken.. men nu kan man ju ialf ta sig fram igen haha ikväll när mitt hjärta kommer hem ska jag göra en tonfisksallad som vi ska käka.. det blir gott.. läge för sallad nu när det är så jävla varmt ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback