Stackars min Älskling

2009-06-07 @ 23:26:56 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Stackars min älskling som har ont i munnen.. får hoppas det går över snart! *tröstande pussar och kramar*

idag har vi inte gjort ett skit vi har bara slappat och tagit det lugnt.. var iväg en sväng me Pärlan och bara åkte runt.. sen hämtade vi kinamat och åkte hem typ haha men de har varit lugn o skön dag..

saknar mina små pojkar massor.. men snart så får ja träffa dom igen och snart så e lägenheten klar och då får jag ta hem dom igen=) längtar till det!!<3

såg fotbollen igår me.. fan så jävla dåligt det gick de va ju fan pinsamt! fattar inte varför svenskarna inte är mer på när dom spelar.. känns ju bara som dom lallar omkring.. yyääck..


Kommentarer
Postat av: MrsOniel

Hejsan! Vilken fin blogg du har fått, har du "pillat" själv? Är deet bra i oskarshamn?

2009-06-10 @ 22:18:19
URL: http://mrsoniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback