Benjamin Button

2009-03-02 @ 13:00:19 | Publicerat i: Film/Serier | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igår så va Jag, Alle och Mallan på bio i stockholm och såg nya pittanfilmen,,
Benjamin Button´s otroliga liv.. den va riktigt bra faktiskt.. lite småsorglig på sina ställen så man fällde väl en tår eller två hehe och som vanligt så va det något "hemskt" som hände och jag började skratta haha det är typiskt mig det.. fråga Denise hon vet =D

Nej men allvarligt filmen är verkligen sevärd så gå och titta på den!!

Efter bion så följde vi med Mallan hem en sväng och fikade kvällsfika.. eller vad man säger hehe men det va trevligt!
vi kom hem rätt sent eftersom att filmen va så lång.. så de va typ att gå o lägga sig när man kom hem hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback