Hemma och Herbalife

2009-03-11 @ 00:23:53 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Hemma igen.. vi kom hem igår eftersom att Alle va dålig i söndags på grund av sin allergi..  
det va trevligt nere på Öland, hundarna funkar ihop alla tre nu så det är bra.. slipper man hålla på o passa på dem hela tiden.. Amore e ju liten o kaxig men det gick bra=)

Så va jag ju i Oskarshamn under nästan hela fredagen så umgicks lite med mamma och pappa och pratade om en massa saker.. så de va också kul,, sen i lördags så va jag och Alle ute i Kalmar med Oscar.. va länge sen ja festade spå det va nice att komma ut en sväng.. några öl o så.. men ingen jävla turkisk peppar för min del den här gången haha

Första dagen med Herbalife idag me.. smakar väl sådär den där jävla drinken.. men det funkar.. jag lär väl vänja mig vid smaken.. mätte även alla mått man skulle mäta på kroppen idag.. det va inte så jävla skoj.. så kommer fan inte lägga upp ett skit om det förens jag har minskat dem lite.. får vi se om ja vågar slänga upp ett inlägg om dem mått ja har nu haha det jobbiga också är att ja typ är sugen på något hela tiden.. men det måste ja hålla mig ifrån.. men men de går nog bra..

sovdags nu.. mina tre hjärtan kommer nog in från utevisstelsen snart så ska joina dem o sova=)
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback