fy fan

2009-09-17 @ 19:28:47 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

för att vara sjuk... det är nått av det värsta som finns.. hatar det! känns inte så jävla kul att man har jobbat i 5 veckor o sen åker på att få vara hemma i tre dagar =( men vad fasen ska jag göra lixom.. jag kan ju inte åka till jobbet med feber o jävelskap smitta ner alla barnen plus att jag skulle göra ett uruselt jobb.. stackars "mina" små barn! Idag har jag nästan varit feberfri iallafall.. men inte helt.. känns usselt och murket.. men vart så rastlös nu i eftermiddags så började städa här hemma.. sen när ja va klar va ja så jävla slut så dök ner i soddan typ.. fy fan ingen bra idé att städa när man e dålig..

Jag va ju "tvungen" att hänga med i förmiddags och hämta nya bilen oxå eftersom att någon va tvungen att köra hem Pärlan.. men det gick bra för jag trodde att det här skulle bli min feberfria dag men icke.. fanskapet kom ju ifatt mig när ja körde hem.. men det gick bra.. jag lever och pärlan är hel ^_^ Vår nya bil är en Saab 9.5 vector sportcombi.. riktigt fin faktiskt! jag trodde aldrig att jag i hela mitt liv ens skulle köra en saab än mindre äga en.. men när jag såg våran saab och satte mig i den var jag såld hihi så allt kan förändras! får se sen om jag orkar slänga in en bild på den.. kanske om ja komemr på hur man gör från mobilen.. för jag orkar inte hålla på med sladdar och skit nu.. tänkte slänga mig på soffan och vänta på att pappa ska ringa mig.. han e så seg ibland.. får man vänte o vänte så ibland händer det att han glömer bort att ringa så har man väntat i onödan haha

Åh jusst ja.. jag e ensam hemma ikväll oxå.. Alexander gick på sin beredskap idag.. så himla depprimerande.. men det blir nog ok nästa vecka när jag har jobbat hela dagarna, så man slipper sitta här o va ensam i tusen år.. det tråkiga blir ju att när han väl kommer hem så sover troligen jag,.. sen på morgonen när jag ska iväg så sover han.. kommer knappt träffas alls.. känns lite sorgligt haha fånig jag är alltså.. men va fan.. det är ju min kärlek ju <3

men men nu blir det soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback