Helgen..

2010-08-15 @ 23:13:27 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

har minst sagt varit smärtsam.. fy sjutton, jag har legat på soffan med världens mensvärk.. det gjorde så ont ett tag så jag trodde benen skulle ramla av... fattar inte varför det går ner i benen så hemskt.. hua.. nej de har inte varit roligt men nu är det över.. bara lite molnande värk nu och det står man ju ut med ^_^ Det va ju på sätt och vis bra att jag hade så ont nu i helgen och inte mitt i veckan, för det hade varit omöjligt att jobba så ont som jag haft och inte har jag tid att vara hemma nu när det är inskolningar och allt!

Alle har varit iväg och jobbat några timmar idag så då tog jag mig i kragen och diskade det lilla som fanns ialf och så har vi tvättat nu ikväll så något har jag ju gjort på min lediga tid.. inte för att det va så roligt men ja.. det måste ju göras..

Jag är ganska spänd inför den här kommande veckan!
Imon och på tisdag ska jag göra hembesök hos mina 4 inskolningsbarn, det ska bli roligt men det känns ju lite pirrigt att gå hem till folk som man inte känner! och sen på onsdag så komemr alla barnen till förskolan för första gången! det ska bli roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback