Tillbaka

2010-08-09 @ 22:18:51 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja nu är jag tillbaka här på bloggen=)

Det är så himla mycket känslor som rasar omkring inne i mig nu, så jag måste ha någonstans att skriva av mig tror jag.. jag går bara och samlar på mig massa saker men nu har jag tänkt jag ska försöka skriva av mig en del så jag slipper gå och bära på det hela tiden.

Ni som känner mig vet att vi försöker att bli gravida, vi har inte hållt på så länge det är för visso bara 5 månader sen som jag slutade med mitt p-medel. Men det kan inte hjälpas, jag har verkligen inget tålamod med saker och ting, och det här är ju en sån sak som man vill ska hända på en gång men icke.. negativt test efter negativt test, jag blir lika lessen och besviken varje jävla gång.. fast jag tycker det blir värre o värre för varje test jag gör.. kanske för att jag försöker hålla humöret upp och inte visa att jag blir lessen?? jag kanska ska sluta hoppas och sluta göra test?? men hur ska man sluta hoppas och sluta tänka på det hela tiden??

Vart man än vänder sig så finns det alltid någon som är gravid där.. på jobbet, på tvärbanan, på stan, i vår miniaffär här i Vh... Ja precis överallt där jag är!! Det är pissjobbigt.. måste dom vara just där jag är??? lite så känns det.. men inte kan dom veta heller..

Men några som jag är riktigt lycklig över att dom har lyckats det är Emma och Kim! Men det kan ändå inte hjälpas att ögonen tåras av avund och längtan när jag läser om deras lilla älskade smultron som växer ^_^ massor med kramar till er två!! <3

Alltså igentligen kanske det är helt jäkla sjukt att må så dåligt över det hela efter så kort tid.. skitfånigt kanske rent av.. men kan jag hjälpa att jag känner så då?? jag är inte mer än mänsklig.. och jag har verkligen en oerhörd längtan efter en bebis.. men ja.. ni får då tycka jag är fånig om ni vill det bryr jag mig inte om.. det är ju faktiskt lättare att skriva ut sina känslor istället för att försöka framföra dom till någon och försöka hålla tillbaka dom där brännande tårarna som stiger.. kanske beror på att jag har fått så mycket konstig kommentarer om saker och ting när det gäller att bli gravid.. ni som jag har pratat med vet vilka kommentarer jag syftar på.. *suck* jag tror nog dom kommentarerna har gnagat sig fast lite i min hjärna.. kanske därför jag blir så lessen varje gång?? jag vet faktiskt inte..

pew nu har jag lättat mitt hjärta lite.. fånigt eller inte men det behövde jag


Kommentarer
Postat av: emma

Det är bra att du ventilerar dig genom bloggen! Har funkat väldigt bra på mig, så bara ut med det! Jag vet precis hur du känner! Tänker på er! Och hoppas. Och önskar. Ge inte upp! En vacker dag... :)

Kul att du börjat blogga igen! Kram!!

2010-08-10 @ 20:33:28
URL: http://www.walliander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback