ojdå..

2010-02-20 @ 20:49:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det var visst ett tag sen jag srev här i bloggen.. men jag har inte haft nått att skriva och det har jag inte nu heller igentligen.. men jag kände att jag ialf behövde slänga in några rader nu..

Men vad ska man skriva om man inte har något att skriva? Mitt liv är inte så himla händelserikt just nu känner jag, jag tror jag behöver någon slags förändring.. men vad skulle det vara? Flytta till en annan stad? med nytt jobb och nya/fler kontakter?? köpa ett hus? men varför ska jag göra det? jag trivs ju här uppe, jag har det (enligt mig) perfecta jobbet med skitbra arbetskamrater, bra lön, bra förmåner o.s.v. så det känns lixom lite dumt att flytta.. ok ja har inte jätte många kontakter här uppe.. men vem säger att man skulel få fler för att man flyttar någon annan stans? och vem fan orkar hålla på o umgås efter jobbet.. jag är helt slut när jag kommer hem.. så vad blir det för skillnad med det om vi skulle flytta?

Eller är det bara den här jävla vinter och all jävla snö som får mig att känna att något behöver hända? jag vet fasiken inte vad man ska hitta på för att få  lite förändring..

Ska man skaffa en bebis? DET är ju verkligen en förändring som ändrar hela ens liv.. men det är ju massa frågor kring sånt oxå.. är vi verkligen redo för en sån stor förändring? har vi verkligen råd? vill vi verkligen det nu? behöver vi flytta nu eller kan vi vänta nått år? skulle det fungera med en bebis där vi bor nu? ja det är ju massor frågor kring det hela.. men ja klart jag vill ha en bebis men ja.. som sagt det är ju massor med frågor kring det!! jag vill helst ha svar på alla dom frågorna.. kan man få det? eller löser sig allt efter hand? ska man inte oroa sig så mycket för de där frågorna? ska man bara köra på och se vad som händer? men tänk om allt skulle gå åt helvete då? vad gör man då?

nej ja vet inte.. nått behöver ialf hända känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback