hundkläder

2010-01-11 @ 12:28:48 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja dessa kläder till hundarna.. ok ok Amore e ju en självklarhet att han ska ha någonting på sig när det är kallt ute för han fryser ju som ett litet asplöv den stackarn.. men nu så har han haft en stickad tröjja på sig när vi varit ute.. och tydligen så räcker inte det för han fryser som faan i alla fall.. och nu har Jeppe *tro det eller ej* oxå börjat frysa när vi e ute, hur fasen kan han frysa med den pälsen tänker jag och det gör säkert Du oxå.. jag vet faktiskt inte svaret på den frågan men fryser gör han tydligen ialf för det senaste gångerna vi har varit ute så står han typ där o glor på mig o skakar o gnäller.. jag menar det har han aaaaldrig gjort förut! stackarn.. så igår gick ja in på en sida med hundkläder och hittade en jävligt varm jacka till Amore.. en termojacka med ullfoder och så var det typ aluminiumfoder insytt i jackan så nu jävlar ska han väl bli varm.. till Jeppe köpte jag ett täcke som är varmfodrat.. Ville inte köpa en jacka till honom för jag tror han skulle tycka det va väldigt jobbigt när man ska hålla på o knäppa under magen och så.. så ett täcke passar nog honom mycket bättre=)

Dom här blev det ialf..
bilderna är lånade Härifrån


Jeppes täcke
beställde det i svart ist för den där gräsliga färgen
449:-

 


Amores Jacka
Grön och svart blir nog finfint=)
439:-

 

Jadu det är inte billigt med hundkläder inte.. tänk vad ja hade kunnat köpa till mig själv för dom där pengarna.. men men jag kan ju inte ha två frysande hundar som blir förkylda och sånt bara för att jag vill ha saker till mig själv.. det skulle ju va heltsjukt!

 





pssst jag kunde ju inte låta bli att slänga
ner två halsband i varukorgen oxå *viskar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback