snart sovdags

2010-01-03 @ 21:52:33 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

för imon så börjar jag jobba igen efter julledigheten.. ska bli skönt att komma igång igen för man känner sig lite förslappad.. men jag kommer att sakna att få sova länge på morgonen.. men ja.. man får ta det som det är.. får ju ialf sova på helgen sen hihi men allvarligt jag ser faktiskt fram emot att börja jobba igen=)

Men ja.. det kommer inte bli många timmars sömn har jag en känsla av för jag har vänt på dygnet så kommer väl inte somna förens sent ikväll.. e inte de minsta trött och klockan är 22 snart.. men men de får bli som det blir=)

Kommentarer
Postat av: Thereisia

om du blir gravid så har du en god anledning till att fimpa!

2010-01-04 @ 13:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback