Veckan

2010-01-16 @ 18:15:23 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Onsdag
Tillbaka på jobbet. Jag började klockan 8:00 och allt var lugnt och fint på morgonen. Vi var ute på förmiddagen och lekte i snön och jag frös om fötterna som vanligt haha. Men efter vilan fattar jag inte vad som hände.. allt blev typ kaos barnen sprang omkring och gapa och skrek och bråkade och massa sånt.. skittufft var det. Jag slutade vid 16,30 och då var jag helt slut så när jag kom hem satt jag i soffan hela kvällen och bara glodde.. orkade inget annat..

Torsdag
Jobba 8-16 sen personalmöte till 18.30.. mötet gick ju bra och så, det va mest prata om hur nya förskolan hade det och så. Sen fick vi veta att vi får maten gratis härdanefter och att vi får friskvårdsbidrag alla blev skitglada över det verkligen så det är bara att tacka cheferna så mycket man kan!! Efter mötet var det raka vägen hem och bara sätta sig och varva ner.. jag var hemma vid typ 20 eller nått sånt.. orkade inte ens äta nått vettigt så snodde en slice av Alles pizza och sen gick jag o la mig.. fatta hur trött man är efter en sån där dag!?!

Fredag
Så underbart jag slutade vid 15.. så jag var ju inte så himla trött när jag kom hem så det blev lite laga mat lite diska.. så nått vettigt gjorde jag ju ialf.. det blev en lugn fredag.. jag tittade på tv och Alle satt och spelade vid sin dator..

Idag
Har jag inte gjort en jävla skit.. legat på soffan och glott på massa skitprogram och bara myst med min älskling..
har inga planer på att hitta på någonting heller så, det blir nog att fortsätta med soffan och tv:n haha


Jag vet det blev skiittråkig läsning men det är ju så min vecka har sett ut... ska föresten försöka boka ett möte på gymmet och prata lite me dom där och kanske skriva in mig om det är nått vettigt ställe.. jag menar jag får ju gymkort gratis nu hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback