Det känns...

2010-03-06 @ 15:57:18 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

inte så värst bra idag faktiskt! jag har verkligen en sån där dag då jag känner mig som en uppsvullen valross.. inte blir det bättre av att gå förbi den där enorma spegeln som vi har i hallen heller.. varje gång jag går förbi och ser mig själv hugger det till lite i magen av ledsenhet..

Jag satt här igårkväll och kollade runt lite och funderar på att köra en omgång med herbalife och se vad som händer.. ah självklart blir det gymmet oxå annars händer det ju inget.. men man kanske kan testa en månad med herbalife och träning och seom det händer någonting? jag tror att om jag dricker herbalife så blir det en motivations höjare att palla sig iväg och gymma lite oxå.. visst ja har skött min träning men nu har jag ju haft en envis jäkla förkylning i flera veckor men den har nästan släppt helt nu så nu orkar jag inte gå o vänta längre..

kanske ska jag prova med min herbalife-tränings-månad och se vad som händer.. men ja vet inte redigt.. åhh ångest.. jag orkar inte va fetto längre... va fan ska jag vara det för? varför ska det vara så svårt för mig att gå ner i vikt? för min del räcker det tydligen inte med att börja äta mindre och på regelbundna tider.. nejnej.. jag ska få lov o va fetto om ja inte gör något drastiskt.. *Depprimerad....* 


Kommentarer
Postat av: bella

Sv: absolut! man kan behöva lite pepp för att hålla det uppe. Det är alltid trevligt att ha någon att prata med det om. Hur går din viktnedgång och vad är ditt mål? :)

2010-03-06 @ 18:20:13
URL: http://fyramanader.blogg.se/
Postat av: bella

Åh vad jobbigt! Det är så orättvist när man äter rätt och gör allt rätt men det inte visar sig på vågen. Jag är inne på 2 ½ vecka nu, och jag har inte gått ner mer än 0,5 kilo, så det känns seeeegt. Men jag får skylla mig själv ,för jag har slarvat med träning och lite med mat denna veckan. Det är nu motivationen håller på att dala lite, men jag försöker att peppa så jag kommer på rätt spår igen! Mitt mål är att gå ner från 76,5 kilo till 68,5 på 4 månader - men vi får se hur det går, just nu ligger jag efter min plan :(

2010-03-06 @ 19:20:47
URL: http://fyramanader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback