Tvätt..

2010-03-07 @ 16:30:57 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

i stor högar låg det här hemma! Men det är snart snart klart.. ska ner nu när som och slänga in resten i torken så får den snurra där ett tag o sen e de klart.. skönt det får sån dåligt samvete när jag ser att det är massa tvätt som bara ligger!


Satt och kollade på inredning till klädammaren förut men fasen vad svårt det ska vara att bestämma sig hur man vill ha det.. hmm får nog sätta mig med Alle och kolla igenom hur vi ska göra.. TVÅ saker vet vi ialf vad vi ska göra.. Riva ut ALLT, spackla och måla det är det vi vet jusst nu haha sen hur inredningen ska se ut det får vi se... JAG tänkte ialf att vi kan fixa allt nästa helg.. jag menar hur svårt kan det va.. äh det är bara att köra på!

Nehe nu blir det tvättstugan och sen ska jag slänga in en fiskgratäng i micron så jag får nått i magen me=)

tjingeling


Kommentarer
Postat av: bella

Sv: va roligt att du tyckte det! :) Har du sett något resultat på vågen de senaste dagarna?

2010-03-07 @ 20:07:01
URL: http://fyramanader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback