Sjuk

2010-11-19 @ 21:28:50 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nej nu har jag vart sjuk en hel vecka och hemma från jobbet.. känns helt värdelöst men jag kan ju inte gå till jobbet med feber.. iofs hade det nog inte vart så himla trevligt om jag hade suttit där och hostat som en tok och snörvlat och snytit mig stup i kvarten ändå.. men nu är jag väldigt less på den här hostan som aldrig släpper och snörvlandet.. uscha.. min älskling var till apoteket igår och fixade en hostmedicin till mig som inte ska skada Lillkotten.. han berättade att apotekaren hade blivigt lite nervös när han frågade efter hostmedicin åt en gravid haha

Det känns bättre och bättre nu med Lillkotten är jag inte riktigt lika orolig längre som jag har varit.. men jag tror att mycket av oron har legat i att jag har vart fast på ett forum och läst att folk fått missfall hit och dit och det skrämde mig oerhört mycket.. men nu är jag inte inne där så mkt längre så det har lugnat ner sig.. sen va jag orolig för jag har haft ont mkt.. men tog upp det med barnmorskan och hon sa att det är växtvärk.. livmodern växer för att ge plats åt Lillkotten =) hur skulle jag kunna veta det?? ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback