hoppsan..

2010-10-02 @ 22:38:11 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

har visst missat helt att skriva här.. förra veckan gick verkligen superfort så jag har knappt hängt med på att det är helg ännu.. men ialf.. jobbet har varit kul men påfrestande den här veckan! vi har fått två nya barn som börjat hos oss och den ena inskolningen är min.. men det går som smort.. *än så länge* så jag hoppas att det fortsätter så faktiskt =)

annars så är allt bra med oss här! jag går o väntar på ÄL och eftersom jag har så lång cykel så får jag lov o vänta i 13 dagar till innan jag lär få nått utslag på ÄL-testet.. men jag har börjat testa redan nu för jag litar inte på att min cykel sköter sig som den ska.. eller hur man ska säga... ibland önskar jag att jag hade som många andra, en cykel på 28 dagar.. då hade man inte behövt vänta så himla länge varje gång.. och så hade man fått fler försök på sig under kortare tid.. det är verkligen så himla påfrestande att hålla på och vänta och vänta.. o så under tiden går alla andra och blir gravida, och här sitter jag o väntar.. jisses.. vad orättvist det kan vara i livet.. o så ser man höggravida tjejjer/kvinnor på tågstationerna som står och röker som ingenting.. ok jag fattar att vissa gör det för att dom inte bryr sig eller för att provosera.. men hur jäkla dum i huvdet får man bli?? usch vad upprör jag bli av sånt.. den dagen jag själv bli gravid är cigaretterna det första som jag slänger ut.. ALDRIG att jag skulel vara så självisk och korkad mot mitt barn att jag ställer mig och röker.. aldrig.. usch..

Nej nu ska ja inte tjata mer om det för tillfället.. jag tjatar tillräkligt ändå.. stackars Alexander han e nopg så trött på att höra mitt tjat och mina gråtattaker.. tur att han ialf biter ihop och inte visar det.. men man känner ändå av det ^_^

I morgon ska vi åka ut till värmdö och titta på ett hus som vi är lite intresserade av =) det är spännande och ska bli roligt! det ser så mysigt och fint ut på bilderna, fast rummer ser väldigt små ut så får hoppas att dom är lite större irl =)

Over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback