Fredag!

2010-09-24 @ 23:19:32 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

idag är det fredag.. känns helskumt eftersom att jag var ledig i måndags och va hemma i onsdags och torsdags så jag har ju bara jobbat 2 dagar den här veckan.. men men sånt som blir ibland..

Jag jobbade stägning idag men det var lugnt, hade slut på barn vid typ 17 elr något.. sen satt jag och Gabriella och väntade på att Alle skulle plocka upp oss på vägen hem från sitt jobb, efter som att hon skulle hänga med oss hem.. hennes kära sambo jobbade sent idag och hon hade ingen lust att vara hemma själv och det förstår jag.. det är verkligen skittråkigt att vara ensam en fredagskväll! Men ialf så blev det en mysig kväll vi käkade lite mat och tittade på tv:n och bara snackade skit.. Alle satt så klart och spelade sitt spel på sin dator, det gör han varje fredagskväll för att koppla av från arbetsveckan =)

Nu för en stund sen följde jag Gabriella en bit på vägen till tåget och så samtidigt fick hundarna sin kvällspromenad och nu sitter jag bara och umgås med min älskling=) och så hundarna såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback