nej...

2010-09-21 @ 20:57:35 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

jag fattar inte ett skit av min kropp..

skittrött är jag (speciellt på eftermiddagarna..)
konstig känsla i livmodern och äggstockarna..
Känner mig nästan sjuk, eller hur man ska säga... annorlunda känsla i hela kroppen
öm i tuttarna och dom känns lite svullna...
mår illa av speciellt köttlukt..
frusen och varm om vartannat... 

va fan e de för skit???
jag trodde faktiskt nästan att jag va gravid... Jag vet att jag har sagt att jag inte ville hoppas.. men visst fanns där ett litet hopp eftersom att det va så mycket nya konstiga känslor jag har.. 

Men i måndags kom det.. det som man inte vill ska komma... ytterst ytterst lite fortfarande.. men det finns ju där ialf.. det jävla blodet.. USCH vad lessen ja blir.. fast ja blir nog mest lessen på mig själv som tillät mig själv att börja hoppas ens lite.. men hur ska man kunna låta bli?? jösses.. palla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback