Det gör ont!?!

2011-04-08 @ 12:19:46 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 2 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jaa eller jag vet inte hur jag ska förklara det riktigt.. men nu senaste vecka så får jag ont precis under brösten när jag sitter ner.. speciellt på min högra sida, de tär faktiskt riktigt obehagligt för det kommer inifrån och värker/ömmar/gör ont.. vet inte varför det blir så.. ibland är det på båda sidor. Det blir bättre om jag lägger mig ner eller ställer mig upp.. Så det kanske helt enkelt är något som kommer "i kläm" när jag sitter?? Någon som haft liknande???


Kommentarer
Postat av: Frida

JAAAA! Jag har också haft de så. Klämmer de inte neråt på blåsan så klämmer de uppåt tror jag.

Va och käkade med jobbet igår, och då försöker man få plats med all mat de går, då fick jag också ont så under revbenskanten typ jätte länge, svårare att andas liksom.Huuua.

2011-04-09 @ 10:50:15
URL: http://friidutten.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa :) Tack så mycket!

2011-04-09 @ 12:38:00
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback