Grilla

2011-04-24 @ 20:15:13 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag började vi dagen med att gå hem till min mamma för att äta frukost, vi ville inte hålla på att slammra med saker och ting hemma hos pappa eftersom att han sov för han hade jobbat 12 timmarspass under natten. Frukosten blev i alla fall rostade mackor och oboy för min del och kaffe till Alle.

Vid 12,30 ca åkte vi iväg för att träffa Denise och Fredrik ute vid Ecken för att grilla, skitmysigt hade vi där ute.. super varmt och skönt.. Ja, sen blev jag kissnödig*ovanligt.. eller inte* så då packade vi ihop och åkte hem till dom en sväng där vi satt och pratade och så.. Jag fick även kika på deras två ormar och så höll jag Denises lilla bebis*ormbebis då alltså* gudars så söt hon var! jättenyfiken och snäll! När vi hade varit hos dom en stund blev vi sugna på glass så då åkte vi till djurparkskiosken och köpte mjukglass, Alle han tog en slush =) gott var det! Men sen var det dags för Denise och Fredrik att åka till stallet och vi skulle vidare till Öland.. Det var kul att träffa er två! <3

Nu är vi i alla fall nere på Öland igen och har ätit mat, så nu tänkte jag sätta mig i soffan och bara vara.. har otroligt ont i mina revben nu =( hoppas det går över snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback