Igår

2011-04-24 @ 20:06:56 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Påskmiddagen hemma hos mamma blev bra! Vi var ganska många och det var trevligt.. mycket prat och skratt och så gosade jag en del med Nathalie så klart hihi Vi gick från mamma vid 21 tiden och gick då hem till min kusin Thomas för att vara där ett par timmar innan vi gick hem till pappa för att lägga oss =) Det blev även bestämt att jag ska vara gudmor till Nathalie <3

Innan vi åkte upp till Oskarshamn så tvättade vi Pärlan som var jääääätteskitig! så tog vi den bilen upp till Oskarshamn i stället för saaben hihi åh va mysigt det var :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback