klädprovning

2011-04-15 @ 11:37:49 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jisses, idag har jag grävt i mina lådor efter kläder att ha när det blir varmare och i sommar. Jag hade en kläning i ena lådan som jag inte haft på år och dagar men den satt hyffsat så den kanske jag kan använda i sommar.. *synd bara jag har sånt jävla assel haha* några tunikor/toppar hittade jag med som jag gott kan använda, svalt skönt tyg, en kjol fanns där med som jag får plats i och den är töjbar så det är perfekt :D

Underdelar för övrigt hade jag inte ett skit så får väl inhandla någon kjol och leggins.. skulle vilja ha shorts oxå men fan det känns så onödigt att köpa massa saker för en så kort stund.. kanske kan hitta på tradera iofs.. då blir det inte så dyrt :D jag får ta mig en kik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback