Korkad är man ibland..

2011-04-05 @ 20:38:20 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Inatt fick jag sova och jag sov underbart! ingen halsbränna och inget ont sånna nätter gillar jag =D Men det är liite störande att Lillkotten alltid vaknar vid klockan 5 på morgonen och börjar sparka mig på urinblåsan, i morse ignorerade jag det så gott det gick och låg kvar i sängen till 05,40 men sen vart det fortfort in på toaletten hihi

Dagen har varit som den har varit.. förmiddagen var bra men jag gjorde en väldigt dum sak att lägga mig bredvid ett barn som skulle sova, somnade själv till i några minuter och sen när jag skulle ta mig upp igen så fick jag oerhört ont i mina höfter och det blev bara värre och värre så eftermiddagen blev en plåga.. Hade bara lust att lägga mig ner och gråta flera gånger men inte läser det något inte. Så himla arg på mig själv för att jag la mig ner under vilan. =(

I personalrummet fanns det god tårta idag som Gabriella hade med sig eftersom att hon fyller år idag, så det var ju en tröst mitt i allt det oda hihi God var den oxå med en massa vitchocklad på! Jag gav henne en flaska rödvin så får hoppas att det är ett gott vin så jag inte gav bort nått äckel!! =P Grattis igen gumman på din 23 årsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback