Lååång dag blir det idag!

2011-04-07 @ 12:19:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu sitter jag här, utanför vilorummet där barnen ligger och sover.. Det är en under att jag själv inte somnade för jag är verkligen trött idag! tror den mesta av tröttheten beror på att jag vet om att jag jobbar till 18:30 ikväll.. personalmöte från 16:00. tydligen ska det handla om hösten så igentligen känns det liite meningslöst för mig att vara med på detta möte eftersom att jag ändå inte är här i höst.. men men det blir så grinigt om man inte är med så bara att bita ihop och köra på!

Jag undrar hur lång tid det tar innan jag får veta från f-kassan om jag får gå på havandeskapspenning eller inte.. jobbet blir tyngre för varje vecka som går.. den här veckan har varit riktigt tuff! kan inte böja mig ner till golvet utan att det känns som att jag tappar andan och magen ömmar.. =/ känns faktiskt inte så bra att jobba med det!

Får se om jag orkar uppdatera något ikväll annars så skriver jag mer imon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback