Läkartid

2011-04-14 @ 14:42:35 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag ringde min barnmorska idag och pratade med henne angående mina besvär.. Hon bokade in mig på en tid hos en läkare för att se om jag får bli sjukskriven.. Men det var en jäkla lång väntetid! 28 april fick jag tid det var det tidigaste som fanns ledigt.. Såå jag får kämpa på med jobbet så länge.. men nått positivt är ju ialf att påsken är i mellan och sen har vi planeringsdagar och då är förskolan stängd.. Mina kära kolleger ska till Italien.. däremot har jag ingen aning om vad jag själv ska göra för något som inte får följa med.. Man får ju inget veta heller.. *suckar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback