Lördag

2011-04-02 @ 17:24:13 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 5 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag är det verkligen en grå och trist dag.. Så det enda vi har gjort är att ligga här på soffan och se film och bara myst med varandra! Vi skulle haft en rensardag idag igentligen men alltså jag vaknade o hade så ont så det fick bli soffan för min del och då fastnade älsklingen här oxå hehe börjar kännas ättre nu i fogarna så kanske att vi kommer igång om en liten stund.. annars får vi väl göra allt i morgon ist, måste verkligen passa på nu när det finns en kontainer här ute att slänga skit i! Det finns ju inget grovsoprum på det här stället vilket jag tycker är helknäppt!

Filmen vi såg hette STONE och är Robert De Niros nya film.. den var skitskum.. skön slapparfilm men inget jag direkt rekomenderar faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Felicia - 18 år & lyckligt gravid

Sv: Usch ja! Vilket elände man ska få genomgå! Men som jag sa förut, det är det värt! :)



Usch halsbränna är väl inte så skönt. Tror jag aldrig har haft det i hela mitt liv, haha :o Fast sura uppstötningar har jag börjat få nu om kvällarna. Kanske kan vara för att jag äter så mycket gottis om kvällarna.. hihi. Men det är nog det enda, förutom foglossingen och ryggbesvären jag har(tack vare min skolios..).



Vi fick veta könet på RUL, och det är en liten pojke! :) En Melwin. :)

Ni då? :D



Kramis

2011-04-03 @ 10:57:13
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/
Postat av: Ida

Usch ja.. de är tur man kan säga "de är bara hormonerna" när pojkvännen försöker trösta och tror de gjort något fel :P Annars borde dom väl tro vi är olyckliga eller något. Hehe.

2011-04-03 @ 13:53:46
URL: http://frandagett.blogg.se/
Postat av: Felicia - 18 år & lyckligt gravid

Hihi javisst är det ett fint namn! :) Hihi.

Haha, ibland kan det vara så! ;)

Men om du tror att det är en flicka så kanske det är så också :D För innan vi fick veta att det är en pojke så drömde jag hela tiden om det, och var helt säker. Och, det visade sig vara en pojke också :D



Kramis

2011-04-03 @ 15:06:03
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/
Postat av: emelie Nordmark

okej, skönt att det "bara" var något sånt så du slipper må illa hela tiden.

2011-04-03 @ 21:07:53
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com
Postat av: Marie ♥ i väntans tider

Jaså vad kul :D ska lägga till din blogg bland bokmärken så jag kan följa här också :)

2011-04-03 @ 22:11:37
URL: http://lifebymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback