Påskafton

2011-04-23 @ 08:51:16 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag ska Alle åka och hämta Pärlan i Kalmar för att sen åka och byta däck på henne. Så hoppas jag sen att jag kan få en liten tur i skönheten, men det är ju inte alls säkert, vi får se vad vi hinner. Tydligen ska hon vara jävligt skitig också så en ordentlig tvätt behövs! (Jaaa jag vet jag pratar om bilen som om det vore en person)

Sen i eftermiddag bär det av till Oskarshamn för att äta påskmiddag hemma hos min mamma, många från min sida av släkten kommer dit så det blir nog trevligt. Fast bäst är ju såklart att få träffa Therese och barnen och så Thomson och Melle hihi

Det blir övernattning i Oskarshamn för sen i morgon så ska vi träffa Denise och Fredrik för att grilla lite, kanske att Frida och Emil har tid att följa med också. Skulle vara toppen kul! Bara att hoppas att vädret är lite bättre då än vad det är just nu. hehe

Nehe nu får jag ta lite frukost magen knorrar och Lillkotten bankar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback