Sjukskrivning..

2011-04-13 @ 21:16:21 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har varit hemma idag igen.. Mycket tankar har jag hunnit med och jag har kommit fram till att jag imon ska ringa min Barnmorska och fråga henne vilken läkare jag ska gå till för att få möjlighet till att bli sjukskriven.. Jag kan inte hålla på och ringa mig sjuk hela tiden på grund av att jag har ont.. Jag får dåligt samvete mot mina kolleger för att jag sätter dom i "klistret" genom att inte komma till jobbet. Så nu har jag tagit beslutet att i alla fall gå till en läkare så får vi se om jag får bli sjukskriven.. Det kanske räcker med två veckor till att börja med? och så om jag fortfarande har jävla ont så får jag väl söka igen.. eller nått.. jag vet inte riktigt hur det fungerar faktiskt.. men men jag ska ialf ringa imon och se om jag får en tid hos en läkare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback