Solsken!

2011-04-18 @ 13:04:47 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag är det suuperfint väder och här sitter jag i soffan på jobbet och väntar på att barnen ska vakna.. slöseri med fint väder ju! Men ja jag var i alla fall ute på rasten och satt i solen med två kollegor och pratade, det var mysigt. Jag ska åka tåg hem idag, för Alle är i Norrköping och kan ju då såklart inte hämta mig som han brukar. Jag kanske skulle ta mig en glass i solen medan jag väntar på tåget i Årstaberg, det skulle sitta fint det :P

Fick mitt samtal till barnmorskan ringt angående att jag vill ha ett utdrag från min journal så jag kan skicka in det till försäkringskassan.. dom ville kolla så jag har pratat med min BM om mina foglossningsbesvär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback