Ansiktstvätt..

2011-08-30 @ 20:50:43 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Dagen började med en stoor mugg med kaffe(får ju lägga ner med oboyen nu) framför den senaste dvd:n med Bon Jovi, fantastiskt bra är den!! Denise kom hit och vi satt och pratade om ditt och datt. Sen gick jag och gjorde i ordning mig och Olivia och så åkte vi in till stan en sväng. Jag skulle köpa ny ansiktstvätt och krämer.. allt tog slut här hemma på en gång, så typisk det blir så dyrt då.. men å andra sidan så kunde jag ju prova en ny serie. Jag använde L300 förut men jag är inte riktigt nöjd med den faktiskt så nu tänkte jag prova Olivas serie, det här med olivoljor ska ju vara bra har jag hört, så vi får se ^_^ Jag köpte även en ny filt till Olivia att ha i vagnen, den hon har är för tunn och täcket vi har till vagnen är aldelles för tjocka ännu så en ny filt fick det bli. När vi varit på stan åkte vi och handlade lunch på maxi som vi sen åkte hem till Denise och åt.. Kycklingwrap blev det, väldigt gott!

Vi har ätit skagenpanna till kvällsmat idag, himla gott är det! Olivia var supertrött redan vid 19:30 idag så jag gjorde henne i ordning och nattade henne så sov hon vid 20 och sover fortfarande. Lilla gumman hon var så trött men försökte ändå kämpa för att hålla sig vaken för hon vill så gärna vara med.. Älskade lilla hjärtat! <3

Nu ska jag se klart True Talent =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback