dopkläder

2011-08-26 @ 21:45:34 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi for till Västervik idag jag, Olivia och pappa aka morfar. Alle skulle jobba hemmifrån därför kunde inte han följa med. Vi gick på stan med Therese och Nathalie. Jag letade efter kläder till mig och Olivia att ha på hennes dop som är i Oktober, men jag hittade inget.. sm vanligt när jag ska ha något!!

Just nu ligger jag och lyssnar på Olivia som vägrar att somna.. hon ligger i sin säng och trallar.. jag har försökt med det mesta ikväll.. får se hur lång tid detta ska ta.. jag ska prova att gunga rumpan lite igen får vi se...

Update: Efter 2 timmars kämpande så somnade hon äntligen i sin säng. När jag hade skrivigt det här inlägget tog det ca 20 minuter så sov hon.. Gunga rumpan hjälpte inte men att smeka henne lungt och mjukt i ansiktet fungerade =) Fröken envis VS Mamma enivsare..

Kommentarer
Postat av: Frida

När har ni planerat dopet till? :) Vi fick fatt på 8 oktober som datum, då är han lagom tjock för min gamla klänning. <3

2011-08-27 @ 11:25:06
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback