Fredagen på Öland

2011-08-07 @ 18:59:06 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag skulle ha uppdatterat tidigare men det har inte fungerat att lägga upp inläggen och så bara försvann inläggen för mig.. tråkigt när det blir så!

Men i alla fall så var fredagen jättemysig ute på Öland. Det första vi såg när vi körde in i området där farmor Karin bor var att huset som jag har gått och sucktat efter i alla dessa tre år är till salu.. Det var just typiskt att det ska vara till salu just nu, inte har vi råd att köpa hus nu heller.. *morrar* Men som sagt vi hade jättemysigt och vi fick god mat. Lilla Vincent var på strålande humör och busade för fullt, även vår lilla guldklimp var på bra humör.. Hon var med hela tiden och ville inte alls sova, så till sist var hon ju dödstrött och då var inte livet roligt längre enligt henne.. Men så fick hon snutta sig till söms och sen sov hon i sin bilstol ända tills vi skulle beställa en milkschake till mig på MAX.. Hon tycker inte alls om att sitta i bilen om den inte är i rörelse men så fort vi körde igen så somnade hon =)

Det var en bra dag! jättemysigt var det och trevligt sällskap som alltid! Olivia fick presenter av farmor.. En jättesöt klänning som var röd och vitrandig, och en pyamas.. Så fick hon en mobil med prinsessor på som vi ska hänga upp vid skötbordet :D Jusst det ja, innan vi åkte till tveta så var vi på ÖoB och där hittade jag plancher som vi ska sätta upp i Olivias rum, 2 st med Nalle phu och 2 st med mumin.. Det kommer bli finfint!

Alltså den där milkschaken var helt fantastiskt god. Lyxschake med chokladsmak, gudars jag blir riktigt sugen på en sån nu. Synd (eller tur!!) att MAX inte finns här i stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback