Fruktsallad

2011-08-23 @ 20:00:38 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi gick på promenad i förmiddags, jag gick där och blev sugen på fruktsallad så jag gick förbi affären och köpte frukt och sen styrde vi hem till mamma. Där gjorde jag i ordning fruktsalladen och mamma satte igång kaffet =) Det var gott och trevligt.

När vi kom hem så kom Denise och hälsade på oss och då var vi hungriga så då slängde vi in en lassange i ugnen, något annat pallade vi inte att fixa till. Men nu sitter jag här och bara tar det lite lungt. Jag är lite småsugen på en promand men har ingen större lust att gå själv, jag kanske skulle ta och ringa till mamma och fråga om hon ska med..

hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback