Godnattsång

2011-08-25 @ 22:08:06 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag blev sugen på att baka förut idag så det fick bli två sorters muffins.. Dom blev rätt goda.. Jag tycker ju faktiskt att smaken blir lite småkonstig när man gör så att Alle kan äta.. men men det får bli så! Kanske jag inteäter så många och det är ju bra hehe

Nu sover Olivia.. Hur länge det vet man aldrig men jag hoppas i alla fall att hon sover en stund, både för sin egen och min skull.. Hon var helt slut när jag la henne och om hon håller på och vaknar hela tiden blir hon så hemskt övertrött så att man tycker synd om henne.. Inatt var hon sådär övertrött samtidigt som hon var hungrig så det var inte alls roligt.. stackars liten! Jag tänkte jag skulle försöka hitta någon godnattvisa att sjunga för henne när hon ska sova och även att sjunga för henne när hon vaknar sådär på natten.. så att man sjunger en och samma sång hela tiden så att hon vet att nu är det dags att sova när man sjunger den.. får se om jag hittar någon bra.. några tips??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback