idag...

2011-08-21 @ 21:22:18 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi har inte gjort något alls idag. Vi har praktiskt taget bott i soffan hela dagen. Olivia somnade inte förens 01:30 inatt och då brevid mig i sängen.. och så var hon ledsen väldigt mycket under natten och även nu under dagen har hon varit mycket ledsen, vet inte alls vad som är fel.. blir ledsen i mammahjärtat när hon är så ledsen =(

Mat hann jag både laga och äta när hon långsov

skogssvamps panna med fläskfilé
kokt potatis och gränsaker


Kommentarer
Postat av: Jennie- tvillingmamma

Hej!

Roligt att läsa din blogg..

När mina pojkar hade jag en bärsele till dem. Det funkade kanonbra, jag kunde t ex plocka tvätt etc medans jag bar den ena pojken. Både trygghet, närhet & mys på samma gång...



Rekommenderar en Babybjörn bärsele...

2011-08-22 @ 23:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback