Kvällspromenad!

2011-08-04 @ 23:28:25 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu ikväll har jag, Olivia, hundarna och min mamma gått en promenad på ca 1 timma. Jäklans vad dålig kondis jag har, vi höll ju lite tempo också just för att det skulle vara någon mening med promenaden. Jag var helt slut när jag kom hem och svettades som en gris.. Det får bli fler promenader så att jag får upp lite kondition.. Jag hade tänkt köra ett löparprogram men så fick jag reda på att om man är otränad ska man inte träna så hårt det första halvåret efter förlossningen så det sket sig ju.. Jag får se om jag fortfarande är sugen på det där löparprogrammet till våren i stället.. För mitt i vintern har jag verkligen ingen lust att börja med det.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback